לחץ כאן למעבר לאתר החדש
+ התחבר או הירשם כדי לכתוב
תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: משלוח דואר ספאם מתוך חשבון המייל שלי, הספק הוא נטויז'ן

  1. #1
    גיק טירון
    תאריך הצטרפות
    03/10/2012
    הודעות
    42

    משלוח דואר ספאם מתוך חשבון המייל שלי, הספק הוא נטויז'ן

    שלום חברים,
    בתקופה האחרונה אני חווה תופעה מוזרה של מיילים שאני מקבל מ- רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור - וכותרת המייל היא Delivery Notification:
    Delivery has timed out and faile
    בשיחה עם התמיכה הטכנית של נטויזן הבנתי כי פרצו אלי לחשבון.
    עקב כך בצעתי את הצעדים הבאים:
    1) שיניתי סיסמא לחשבון לסיסמא מורכבת יותר המכילה תוים נוספים
    2) בצעתי סריקה של וירוסים למחשב באמצעות תוכנת Avira התוכנה זיהתה מספר קבצים השייכים למערכת האנדרואיד (סיומת APK וכו') הקבצים הועברו להסגר של Avira
    3) בצעתי סריקה באמצעות תוכנת Malwarebytes Anti-Malware PRO לא נמצאו קבצים חשודים

    למרות האמור הבעיה ממשיכה, ולא נפתרה, עדין נשלחים מחשבון המייל שלי דואר זבל ואני ממשיך לקבל את אותם ההודעות התראה.

    מכאן שאלתי, היכן יכולה להיות הבעיה? האם יתכן והבעיה היא אצל נטויז'ן שפורצים אליהם למערכת ומשם לחשבונות הדואר? או הבעיה היא אצלי במחשב.

    אשמח מאוד לעזרה.

  2. #2
    מנהל ראשי הסמל האישי של P--L
    תאריך הצטרפות
    15/09/2012
    הודעות
    4,234
    נוסח ההודעות שאתה מקבל מתריע, כי חלק מההודעות שאתה שולח לאחרים,
    איננו מגיע ליעדו, לפעמים בגלל בעיות ביעד ולא אצלך.
    אם הודעות מסוג זה מופיעות תוך דקה-דקותיים מרגע שאתה שולח דוא"ל,
    יתכן שאין זאת בעיה שלך.
    רק במידה שהודעות אלו מופיעות באופן ספונטני, בלי קשר או תגובה למשלוחי הדואל שאתה מבצע,
    רק אז ניתן להסיק שמדובר בסוס טרויאני או בתולעת שתולה במערכת ההפעלה שלך,
    המנצלת את המחשב שלך להפצתה, ואולי לא מצליחה למצוא את היעדים שלה.
    במקרה שמדובר בהדבקה, אין מנוס מלנקות קודם את המערכת עם מספר סוגים של מנקים,
    ואז לשנות שוב את הסיסמאות.

    אני חוזר על המנטרה שלי: אילו הייתה לך רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור - מותקנת,
    היית פותר את הבעיה תוך דקה, ע"י חזרה לאחור בזמן לתקופה שלא היית מודבק.
    נערך לאחרונה על ידי P--L; 11/08/13 בשעה 23:40.
    כל תקלות התוכנה של המחשב נפתרות תוך דקות ע"י
    התוכנה החשובה ביותר רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור -



  3. #3
    גיק טירון
    תאריך הצטרפות
    03/10/2012
    הודעות
    42
    אצלי מותקן Rollback כבר שנים ואני אשתמש כפתרון לאחר שאני אבין היכן הבעיה.
    והאם יתכן כי הבעיה היא אצלי במחשב (סוס טרויאני, תולעת וכו') למרות כל ההגנות שיש לי על המחשב?
    מצאתי שכתובות המיילים שנשלחו הם לא מרשימת התפוצה שלי, נשלחו מיילים לכתובות שאני כלל לא מכיר. ומכך אני מסיק שהבעיה לא אצלי במחשב אלה ויתכן בשרת נטויז'ן מה שמחזק את ההשערה היא שבשרת נטויז'ן אין לי ספר טלפונים,

  4. #4
    גיק טירון
    תאריך הצטרפות
    03/10/2012
    הודעות
    42
    טוב , יש הסבר לבעיה.
    חזרו אלי מתמיכת מומחים של נטויז'ן, הם איתרו את הבעיה, מסתבר שפרצו לחשבון של משתמש אחר (כנראה במחשב בביתו) ושלחו ממנו
    מיילים ספאם, הפורץ ביצע תיחכום קטן על מנת לבלבל את מי שירצה לבדוק בכך שסידר שהודעות למיילים שלא הגיעו ליעדם יחזרו לחשבון מייל אחר (שלי) מקווה מאוד שבזה הבעיה נפתרה

+ התחבר או הירשם כדי לכתוב

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:

  1. חשבון יוטיוב
    על ידי h.b.l בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14/04/18, 12:03
  2. שינוי שם חשבון מנהל
    על ידי F-15 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13/08/15, 23:53
  3. דואר זבל
    על ידי user39 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14/07/14, 00:43
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21/03/14, 17:24
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16/05/13, 05:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
מי אנחנו ?
אתר GeekZone.co.il הועלה לאוויר בספטמבר 2012.
האתר משמש מקום מפגש מרכזי ופעיל למומחי וחובבי תחום
הטכנולוגיה והמחשבים בארץ הכמהים לאיכות ולמקצועיות ללא פשרות !
הצטרף אלינו
למעלה