אני מקבלת הודעה שהססמא לא נכונה.
1. נכנסתי לסמסונג ישראל ולסמסוג עולמי ובשניהם ישאת אותה ססמא ואין בעיה.
האם אפשר למחוק או לצרף מישהו חדש?
או איך אפשר לגלות מה היתה הססמא (למרות שאני בטוחה שהססמא נכונה
תודה
אני מקבלת הודעה שהססמא לא נכונה.
1. נכנסתי לסמסונג ישראל ולסמסוג עולמי ובשניהם ישאת אותה ססמא ואין בעיה.
האם אפשר למחוק או לצרף מישהו חדש?
או איך אפשר לגלות מה היתה הססמא (למרות שאני בטוחה שהססמא נכונה
תודה
אם מדובר באותו השירות ( רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור - )
מציע שתבדקי פעם נוספת, ועוד פעם אח"כ, אם את אכן רושמת באנגלית ומקפידה על אותיות גדולות וקטנות (case sensitive).
בדקתי והכל תקין.
מה עושים עכשיו?
פשוט בגלל מערכת ההפעלה שכבר לא נתמכת וגם מכשיר שעבר למפעיל אחר-אין מהיכן לבקש עצה/הדרכה.
לסירוגן- מאחר ש-kies לא מזהה את המכשיר שלי-האם ניתן להוריד למחשב אפליקציה ומשם להעתיק אותו לכרטיס הזכרון של הנייד?
תודה
תודה
בורדתי אפליקציה למחשב והעברתי לזכרון הנייד אולם לפי מה שהבנתי יש צורך להעביר לזכרון הפנימי של הנייד ולא לזכרון הנייד.
KIES לא מזהה, עם או בלי כרטיס
והכי גרוע שאני לא יודעת איך לאפס את הססמא או שישחזרו לי מסמסוג את הססמא של samsung apps
באתר רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור - לחצי על התחבר > מצא את הדואר האלקטרוני או הססמה שלך > אתר ססמה והזיני כתובת דוא"ל ו captcha
האם יש אפשרות שבאתר סמסונג ובמכשיר הססמא לא אותו דבר?
כי כפי שכתבתי אין לי בעיה להתחבר לאתר של סמסונג אבל המכשיר מסרב לקבל את הססמא הזו.
ניסיתי למחוק את החשבון מהמכשיר ולהזין שוב את אותו מייל והססמא בסמסונג - ועדיין המכשיר מסרב (גם לססמת האמיתי של ג'ימייל וגם ססמת הסמסונג לג'ימייל
יש מקומות שאפשר להזין מייל>שכחתי ססמא> ואז שולחים את הססמא למייל.
יש דבר כזה בסמסונג?
תודה
תודה הסתדרתי.
עשיתי איפוס למכשיר ועכשיו יש לי כניסה לחנות של סמסונג.
מה שעדיין אין לי זו האפשרות לחבר את המכשיר למחשב באמצעות תוכנת kies (הכי חדשה).
פשוט מסרב להכיר וע"כ האפשרות היחידה זה לחבר את כרטיס הזכרון עם מתאם למחשב ולהעתיק לשם ישירות, אבל אני לא מכירה את
מבנה הזכרון למכשיר ואני לא יודעת היכן לשים מה