לאחר שתעדכנו את ה- iDevice שלכם ל- 7 iOS, תקבלו בפעם הראשונה שתחברו את האייפון או האייפד למחשב, את ההודעה "שמוך על מחשב זה". יש לוחץ על "תן אמון" או "Trust" ואז האייפון או האייפד מתחבר ומתחיל להיטען. הבעיה היא, שעבור משתמשים רבים, הודעה זו ממשיכה לצוץ בכל פעם שהם מחברים את ה- iDevice, גם לאחר שכבר אישרו את מכשירם במחשב. אם הודעה ממשיכה לצוץ לכם בלופ, המדריך הזה הוא עבורכם.


לא ממש מובן היכן הבעיה במדויק, אך ידוע שזה קורה רק ב- iOS 7. זה קורה לעתים קרובות יותר עם ג€‹ג€‹משתמשים המשתמשים בכבלים לא מקוריים, אבל זוהי לא דעה קונקרטית. לפעמים זה נראה כמו בעיית כבל, ולפעמים כמו בעיה עם עדכון האייטיונס.
מה שזה לא יהיה, הנה כמה דברים שאתם יכולים לנסות על מנת לתקן את הבעיה:

עדכון ה-iTunes:
אחד הדברים הראשונים שאתם הולכים לנסות, הוא לעדכן את ה- iTunes. כפי שאמרתי קודם, זהו אינו פתרון "בטוח" לבעיה. במקרים מסוימים, העדכון פתר זאת. אז תתחילו בעדכון ה- iTunes. כמו כן, אם אתם משתמשים בכל תוכנה אחרת הקשורה לאפל, תעדכנו גם אותה. שירותי סלולר מסוימים מקושרים לתוכנה, והדרך היחידה לעדכן שירותים אלו, היא על ידי עדכון התוכנה.

תיקון התמיכה בהתקן נייד של אפל:

  • יש לפתוח במחשב בעל מערכת הפעלה חלונות את האפשרות "לוח בקרה".
  • לחצו על "הסר תכנית".
  • ייפתח חלון ובתוכו רשימה ארוכה של תוכנות. בחרו ב- "Apple Mobile Device Support", ולחצו על "תיקון" ותנו לחלונות לנסות לתקן את התוכנה.
  • בסיום הפעולה, אתחלו מחדש את המחשב לפני שתחברו את מכשירכם בשנית.


השבתת מכשיר אפל:
גילוי נאות, לשיטה זו בעיה אחת גדולה: זה לא ייתן למחשב לזהות את מכשירכם ולהתחבר אליו, אך כן יטעין אותו בכל זאת. המשמעות היא שלא תוכלו לבצע סנכרון או העברות נתונים אחרות, כאשר אתם במצב זה – התקדמו בזהירות.

  • חברו את ה- iDevice.
  • גשו אל לוח הבקרה.
  • לחצו על חומרה וצלילים.
  • לחצו ופתחו את מנהל ההתקנים.
  • בחלון מנהל ההתקנים, מצאו את ה- iDevice שלכם.
  • סמנו את מכשירכם, לחצו על הכפתור הימני בעכבר ובחרו במאפיינים.
  • לחצו על לשונית החומרה, ולאחר מכן לחצו על מאפיינים.
  • עברו לכרטיסיית מנהל ההתקן.
  • לחצו על השבת.

כפי שציינתי מקודם, הבעיה עם שיטה זו, היא שהעברת הנתונים (סינכרון) תושבת, אך ידוע שזה מבטל את הודעת "תן אמון במחשב זה". מקווה שלא הצטרכתם להגיע לאופציה האחרונה, וכי הסתדרה לכם התקלה.

מקור: רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור -