1. כדאי למלא דלק במכונית או משאית אך ורק בשעות הבוקר המוקדמות כאשר טמפרטורת
הקרקע עדיין קרה, בכל תחנות הדלק יש מיכלי אחסון הקבורים מתחת לאדמה.
ככל שקר יותר בשטח הדלק צפוף יותר, ודלק כידוע מתרחב בחם, אם קונים אחר הצהריים או בערב. הליטר אינו מדויק. בעסקי נפט, המשקל הסגולי
וטמפרטורת הבנזין, של סולר ,דלק סילוני, אתנול ומוצרי נפט אחרים משחקים תפקיד חשוב.
עלייה של מעלה אחת בטמפרטורה הוא עניין גדול עבור העסק הזה.
לתחנות הדלק אין וסת השוואת טמפרטורה במשאבות.
2. בעת המילוי אין לסחוט את הדק ידית המילוי למצב האחרון. להדק ברז המשאבה שלושה מצבים:
נמוך, אמצעי וגבוה. כדאי לתדלק במצב שאיבה נמוך, ובכך לצמצם את האדים,
שנוצרים תוך כדי שאיבה. בכל צינורות המשאבה יש החזר אדים.
בקצב השאיבה מהיר, חלק מהנוזל הופך במיכל לאדים. אדים אלו נשאבים חזרה מעלה אל מיכל
האחסון התת קרקעי שבתחנה, וכך אתה מקבל פחות דלק עבור הכסף שלך.
3. כדאי למלא את מיכל הדלק שלך, כאשר הוא חצי מלא. ככל שיש לך יותר דלק במיכל פחות אוויר ממלא את החלל הריק של המיכל = פחות אדים. דלק מתאדה מהר יותר ממה שאפשר לדמיין. במיכלי אחסון דלק יש גג צף פנימי.
גג זה מווסת ומשווה טמפרטורות בין האדים שנוצרים והאוויר החיצון, ומצמצם התאיידות. דבר שאינו קיים בתחנות דלק.
4. אם יש בתחנה מיכלית שפורקת דלקים למכלי האחסון לא כדאי למלא דלק באותו זמן. קרוב לוודאי שהדלק הנשפך מהמיכלית למאגר יוצר מערבולות, ועלולים לתדלק חלק מהלכלוך
שעלה מקרקעית המיכל.
רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור -
נערך לאחרונה על ידי P--L; 04/01/14 בשעה 16:55.
כל תקלות התוכנה של המחשב נפתרות תוך דקות ע"י
התוכנה החשובה ביותר
רק משתמשים רשומים / מחוברים יכולים לצפות בקישור -